Vestdansk Holdmesterskab
for 10-11 år, 12-13 år, 14-15 år og 16-19 år
KUN MIX HOLD

Øvelser 10-11 år: (årgang 2011- 2012)
60m hæk, 60m, 1000m, 4x60m, stafet, længde, højde, kugle, boldkast

Øvelser 12-13 år: (årgang 2009-2010)
60mhæk pi/80m hæk dr, 80m, 1000m, 4x80m stafet, længde, højde, kugle, spyd

Øvelser 14-15 år: (årgang 2007-2008)
80m hæk pi/100m hæk dr, 100m, 300m, 1500m, 4x100m stafet, længde, højde, kugle, spyd, diskos

Øvelser 16-19 år: (årgang 2003-2006)
100m hæk pi/110m hæk dr, 100m, 400m, 1500m, 4x100m stafet, længde, højde, kugle, spyd, diskos
Redskaber alderssvarende (16-17 år og 18-19 år M/K)

Fri fordeling af M/K på holdene (dog mindst 1 medtæller af hvert køn). Et hold: Mindst 4 deltagere, så der kan stilles et stafethold. Yngre årgange kan IKKE deltage og yngre kan ikke deltage på et hold for næste aldersgruppe, altså rene aldersgrupper. Pigerne konkurrerer med pigeredskaber og pige-pointtabel og drengene med drengeredskaber og drengepointtabel. Hvert hold må have 3 deltagere pr. øvelse, hvor kun de to bedste på dagen tæller. Den enkelte må højest deltage i 3 øvelser + stafet. 3 forsøg i kast og længdespring. Hvert hold må stille med 2 stafethold, kun det bedste tæller. Stafetten beregnes efter drengepointtabellen - DOG, hvis der er 3 eller 4 piger på holdet, så efter pigepointtabellen.

NB: Kan klubben ikke selv stille et hold, må man stille hold sammen med en anden klub fra REGIONEN.

Dommerpligt:
​​1 dommer/medhjælper pr. holde.

Tilmelding:
1. Senest søndag den 11. september sendes: Antal hold - på skemaet på hjemmesiden. Sammen med betaling. Når et hold er tilmeldt, binder tilmeldingen. Sendes til: kirsten.bergmann@energimail.dk 
2. Senest søndag den 18. september sendes holddeltagerne via Roster.

LINK til Roster: kommer medio aug.

Evt. rettelser til holdopstillinger sendes så vidt muligt før stævnet.

Startgebyr: 
800 kr. pr. hold. Betaling sammen med holdtilmeldingen.
Når et hold er tilmeldt, binder tilmeldingen.

Eftertilmelding:
Mod 2 x startgebyr indtil 72 timer før stævnestart.

Medaljer:
Til hold nr. 1, 2 og 3 i hver gruppe.

Resultatliste:
Kommer på Statletik2 samt her på hjemmesiden.

Praktiske forhold:
Der er mulighed for bad/omklædning. Kantinen vil være åben under stævnet.

Tidsskema:
Gælder som vejledende. Er vedhæftet fra 2021.

Evt. spørgsmål:
Kirsten Bergmann, tlf. 51 21 02 24, mail: kirsten.bergmann@energimail.dk