Vestdansk Holdmesterskab for 10-19 år

Lørdag den 25. september kl. 11.00 - ca. 17.00

Øvelser 10-11 år: årgang 2010-2011:
60m hæk, 60m, 1000m, 4x60m stafet, længde, højde, kugle, bold

Øvelser 12-13 år: årgang 2008-2009:
60m hæk pi/80m hæk dr, 80m, 100m, 1000m, 4x80m stafet, længde, højde, kugle, spyd

Øvelser 14-15 år: årgang 2006 - 2007:
80m hæk pi/100m hæk dr, 100m, 300m, 1500m, 4x100m stafet, længde, højde, kugle, spyd, diskos

Øvelser 16-19 år: årgang 2002 - 2005:
100m hæk pi/110m hæk dr, 100m, 400m, 1500m, 4x100m stafet, længde, højde, kugle, spyd, diskos
Redskaber alderssvarende (16-17 år og 18-19 år M/K)

Fri fordeling af M/K på holdene (dog mindst 1 medtæller af hvert køn). Et hold: Mindst 4 deltagere
så der kan stilles et stafethold. Yngre årgange kan IKKE deltage, og yngre kan IKKE deltage på et hold for næste aldersgruppe, altså rene aldersgrupper. Pigerne konkurrerer med pigeredskaber og pige-pointtabel og drengene med drengeredskaber og drengepointtabel. Hvert hold må have 3 deltagere pr. øvelse, hvor kun de to bedste på dagen tæller. Stafetten beregnes efter drengepointtabellen - DOG hvis der er 3 eller 4 piger på holdet, så efter pigepointtabellen. 
NB: kan klubben ikke selv stille hold, må man stille hold sammen med en anden klub fra regionen.

Dommerpligt:
1 dommer/medhjælper pr. hold

Tilmelding:
Pr. mail til kirsten.bergmann@energimail.dk
1. Senest søndag den 12. september: antal hold - Når et hold er tilmeldt binder tilmeldingen.
2. Senest søndag den 19. september: Holdopstilling på medsendt liste. 1 hold pr. liste.

Vi anmoder meget om, at holdopstillingerne kommer på de medsendte lister. Det hjælper os rigtigt meget - TAK. Evt. rettelser til holdopstillinger sendes så vidt muligt før stævnet.

Startgebyr:
505 kr. pr. hold. Startgebyr opkræves efter stævnet.
Når et hold er tilmeldt binder tilmeldingen.

Eftertilmelding:
Mod 2 x startgebyr indtil 72 timer før stævnet

Medaljer:
Til hold nr. 1,2,3 i hver gruppe

Resultatliste:
Kommer på Statletik samt på www.hgf-am.dk 

Praktiske forhold:
Der er mulighed for bad/omklædning. Kantinen vil være åben under stævnet.

Tidsskema:
Tidsskemaet gælder som vejledende. Er vedhæftet (er fra 2018)

Spørgsmål:
Kirsten Bergmann, tlf. 51210224, mail: kirsten.bergmann@energimail.dk